SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja urejajo medsebojna razmerja oziroma določajo pravice in obveznosti med strankama, to je med podjetjem Robnik, d.o.o. ( v nadaljevanju: podjetje) ter naročnikom izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: naročnik). Splošni pogoji so sestavni del vsake ponudbe, predračuna ali pogodbe. S potrditvijo ponudbe se šteje, da je naročnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja ter, da se z njimi v celoti strinja. Ne priznavamo pogojev strank, če so le – ti drugačni od naših, razen v primerih, če je to drugače dogovorjeno.
Prosimo, da si pogoje skrbno preberete, nepoznavanje ponudbe in splošnih pogojev poslovanja ne more biti predmet reklamacije!
V primeru nejasnosti, prosimo, da nas pokličete in z veseljem vam bomo pomagali.
PONUDBA
Podjetje izdela ponudbo na podlagi pridobljenih podatkov, katere mu posreduje naročnik.
S plačilom zneska na poslovni račun podjetja, se smatra da je naročilo s strani kupca sprejeto.
V kolikor naročnik ne izvrši naročila, se smatra, da od ponudbe odstopa.
Ponudbe so informativne narave. Rok veljavnosti je naveden na ponudbi.
CENE
Cene so določene in izražene v evrih. Podjetje si pridružuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo tipi in opisi naročenih izdelkov, pozicije, katere so sestavni del ponudbe, količine, barve, dimenzije ali katera koli druga dejstva, katera so osnova za izračun cene. Podjetje si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila tudi v primeru sprememb cen po ceniku ali podražitve surovin.
PLAČILNI POGOJI
- 40% predplačilo, 50% pred montažo/dobavo, 10% po opravljeni montaži/dobavi
- 100% predplačilo (dodatni 2% popust)
- po dogovoru
Za večje količine se prizna dodatni popust.
Naročnik izvede naročilo / plačilo samo na poslovni račun podjetja, za sklic navede številko ponudbe/računa.
Z nakazilom stranka potrdi, da je seznanjena z vsebino ponudbe, s splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinja.
Kupec ima pravico zavrniti račun v roku 8 dni po prejemu računa. V nasprotnem primeru podjetje razume , da je naročnik račun v celoti sprejel. Naročnik je dolžan poravnati kupnino skladno z dogovorjenimi plačilnimi pogoji in v predpisanem valutnem roku. V primeru zamude plačila oziroma neplačila ima podjetje pravico zahtevati zakonite zamudne obresti, od dneva zapadlosti in ne priznati dogovorjenih popustov po ponudbi.
V primeru neplačila ali neizpolnjevanja naročnikovih obveznosti, si podjetje pridržuje lastninsko pravico, tudi po izročitvi blaga kupcu. Naročnik mora omogočiti neoviran dostop do izdelkov in njihov odvoz .
Do plačila celotne kupnine mora naročnik z blagom ravnati kot dober gospodar.
DOBAVNI ROK IN DOBAVA
Dobavni rok je določen s strani podjetja in se določa glede na zasedenost proizvodnje. Dobavni rok se določa na vsakokratno ponudbo in začne teči po vplačilu predplačila, skladno s plačilnimi pogoji.
Dobavni rok se lahko podaljša v primerih:
- Višje sile
- Razlogov na strani kupca
- Težav oziroma motenj z dobavljenim materialom.
- V primeru naknadnih sprememb naročila oziroma dodatnih del.
- Zaradi sprememb detajlov in materialov
- V času kolektivnih dopustov
Kupec lahko dvigne in odpelje naročeno blago v lastni režiji, po predhodnem naročilu. Pred odvozom ga mora pregledati in opozoriti podjetje na morebitne pomanjkljivosti, kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga ( dostavi, montaži) dolžan le to pregledati, ugotoviti pomanjkljivosti ali napake in jih takoj v pisni obliki posredovati dobavitelju v roku 8 dni, od prevzema blaga. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
REŠEVANJE REKLAMACIJ
Vse zahtevke, ki se nanašajo na pravice naročnika iz naslova garancije in vse reklamacijske zahtevke, mora naročnik uveljaviti v pisni obliki. Naročnik mora natančno opisati napako, poškodbo oziroma nepravilnosti, ki jo uveljavlja. Za željeno je priložiti tudi fotografije. Uveljavljanje reklamacijskega oziroma garancijskega zahtevka ne zadrži obveznosti plačila celotne kupnine. Predmet reklamacije ne more biti površinska nepravilnost, če ne vpliva na funkcionalnost.
Les je dar narave in izkazuje svojo lepoto z raznolikostjo v barvi in strukturi.
Vzorčniki posameznih drevesnih vrst, ki jih naročniku nudimo v vpogled za izbor površine izdelka, določajo drevesno vrsto, ne morejo pa biti osnova za določanje enotne barve in strukture dobavljene drevesne vrste.
Ko podjetje ugotovi, da je reklamacija upravičena, poda naročniku predlog za rešitev. Načini rešitve reklamacije so odprava napak na izdelku, zamenjava izdelka, izboljšanje ali izstavitev dobropisa. Podjetje ne upošteva reklamacij zaradi napak, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe in vzdrževanja izdelkov ali nestrokovne montaže s strani naročnika ali tretje osebe. V kolikor je reklamacija upravičena , se jo podjetje obveže odpraviti v najkrajšem možnem času, to je v najkrajšem razumnem roku.
GARANCIJSKI ROK
Na izdelke daje podjetje garancijski rok 24 mesecev od dneva prejetja. Proizvajalec se obvezuje, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odstranil vse morebitne napake oziroma okvare za katere je samo odgovorno.
Garancija ne velja za:
- Mehanske poškodbe, odrgnine, ki so nastale po montaži ali dobavi.
- Za neprimerno uporabo, čiščenje in vzdrževanje izdelkov.
- Les je dar narave, zato raznolikost v barvi in strukturi površin, ni razlog za uveljavljanje napak oz. garancije. Les je naravni material, zato so manjša odstopanja tako v barvi, kot v strukturi, normalen pojav.
Kupec reklamacijo prijavi prodajalcu v pisni obliki. Kupec mora natančno opisati napako, poškodbo oziroma nepravilnost, katero uveljavlja. Za željeno je priložiti fotografije. Hkrati mora kupec podjetju zagotoviti ogled napak, poškodb in nepravilnosti na objektu.
Proizvajalec bo odpravil napako na podlagi dogovora s kupcem, najkasneje v roku 45 dni od prejetja reklamacije.
Po poteku garancije podjetje zagotavlja vzdrževanje, nadomestne dele za kupljeno blago in servis izdelkov. Vsa vzdrževalna dela in servis se obračunajo. Za nadomestne dele se štejejo tudi deli, kateri niso enaki originalu, imajo pa enako funkcijo kot original.
IZDAJA RAČUNA
Podjetje mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati po odhodu iz poslovnega prostora.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje se zavezuje, da bo z vsemi podatki, ki jih bo pridobilo v procesu opravljanja storitev, ravnalo kot s poslovno skrivnostjo in jih ne bo posredovalo nepooblaščenim osebam.
OSTALA DOLOČILA
Podjetje si pridržuje pravico do sprememb v prospektih, katalogih, cenikih, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih.
REŠEVANJE SPOROV
V primeru težav se naročnik poveže s podjetjem preko telefona 03 839 0870 ali preko e-pošte info @ robnik.si. Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pritožba se odda preko e – pošte : info @ robnik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za reševanje vseh sporov, je pristojno sodišče v Celju.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z 32.členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem zakonom.
Podjetje na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):